czwartek, 16 kwietnia 2015

Hello! It's me :)

  16.04.2015
                       Cześć :) Na początek wypada się przedstawić, choć nienawidzę mówić o sobie ;)
Mam 15 lat, chodzę do II klasy gimnazjum. Wszyscy uważają, że jestem wysoki choć ja chciałbym urosnąć jeszcze więcej. Jem dużo ale nadal jestem szczupły. Raczej jestem typem samotnika ale nie okazuje tego na publikę. Lubię chodzić do szkoły ale nie lubię się uczyć. Oceny mam nawet niezłe, choć jak uważają moi rodzice i nauczyciele, gdybym przysiadł do książek to miałbym o wiele lepsze oceny. Bardzo lubię jedzenie, choć jestem bardzo wybredny i jak to twierdzi moja mama mam "anielskie podniebienie" XD Uwielbiam różne fast foodu i niezdrową żywność :). Jestem chamski, sarkastyczny, często bezpośredni. Nie znoszę bachorów z podstawówki ale bardzo lubię małe dzieci, takie co jeszcze do przedszkola nie chodzą :) Uwielbiam komedie, filmy animowane i horrory, tylko że tych ostatnich troszkę boje się oglądać. Mam mega bujną wyobraźnie jeżeli chodzi o ciemność i dlatego mega jej się boje, choć od jakiegoś czasu staram się pokonywać ten strach. Nie słucham rapu, disco polo, metalu, hip hopu itp. Reszta jest okej, nawet muzyka klasyczna :) Nie uprawiam żadnego sportu i nie lubię piłki nożnej, chociaż nieraz obejrzę jakiś mecz :) Uwielbiam wciągnąć się w jakiś serial :P Teraz aktualnie oglądam "Nie rób scen", "The Walking Dead" i "Pamiętniki Wampirów". Bardzo lubię oglądać programy kulinarne( Masterchef, Ugotowani, Top Chef, Hell's Kitchen, Kuchenne Rewolucje itp.) oraz Project Runway, Bitwa o Dom itp. Lubię grać w gry na komputerze ale nie mam do tego sprzętu :/ Jestem leniem i ogólnie to prawie nic nie robię w domu :D Uwielbiam moją babcię i gdybym mógł to przeprowadziłbym się do niej ale rodzice wybijają mi ten pomysł z głowy :D Jestem harcerzem :)

                     Wiem, że to bardzooo dużo tekstu no ale jakoś się tak rozpisałem :P Gdybyście mieli jakieś pytanie, to chętnie odpowiem :) Zapraszam do dalszego czytania, bo na pewno coś się będzie pojawiało :) 
                                  

1 komentarz: